خود نوشته

۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۳۹

سلام سلام

 

🌼بلاخره یه فرصتی ایجاد شد تا منم وبلاگ خودمو داشته باشم 🌼

یعنی شاید بتونم بگم از 14، 15 سالگی تصمیم این کار رو داشتم و در این لحظه و ثانیه ک فقط 3 روز دیگه تا بسیت سالگیم دارم این تصمیممو عملی کردم😁

خب بخوام خودمو معرفی کنم زینب هستم یک عدد دانشجو معلم 🥰

عشق ادبیات بودم اما الهیات قبول شدم 🙄در هر صورت این رسالت معلمی به دوشم هستش. 

دست سرنوشت من رو ب این جایگاه کشونده و از تقدیرم راضیم 

انشاالله خدا ازم راضی باشه😊🤲

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۴
زینب خاتون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی